♥Julia Dolphingirl♥

Alla inlägg under april 2014

Av Julia Dolphingirl - 30 april 2014 21:30

Japp, idag är det Valborg!
Trevlig Valborg! :D (eller vad man nu säger c:)

   
(Ganska gammal bild, jag bara tog någon! xD)

Av Julia Dolphingirl - 30 april 2014 14:44

Nu har Ferdinands hästmarknad flyttat från Jorvikstallets arena till Fort Pinta hamnen, vid ponnyerna! :D

 
 

Av Julia Dolphingirl - 30 april 2014 14:21

I denna veckas uppdatering fick vi ny utrustning till hästen och man kan nu prata i Global på fler ställen!
Vi fick också ett "hemligt" uppdrag, att hitta en låda! Här kommer bilder på när jag hittade lådan!

VARNING! Kolla inte om du inte vill bli spoilad!

 
 
 
 
 
Man fick Gavins gamla glasögon! xD

 
Inte världens bästa uppdatering, men man hade iallafall något att göra! :D
Hoppas det kommer nya hästar nästa vecka! :)

Av Julia Dolphingirl - 23 april 2014 16:55

ÅH! Idag kom äntligen uppdateringen vi alla väntat på!
HUVUDBERÄTTELSEN! 

 
                                            (Bilden är från starstable.com)

Uppdragen vi fick var riktigt bra och spännande! :D
Fast jag har redan gjort klart uppdragen som man fick idag, får fortsätta göra uppdrag imorgon!
Det har kommit nya kläder också, nice! :D
Jättebra uppdatering!

Av Julia Dolphingirl - 21 april 2014 11:17

Japp, nu har jag köpt en ny häst, igen! 8D

 
Han heter Wildheart och hans smeknamn är Wille! :D
Är jättenöjd, han är supersöt och busig! :P 

Av Julia Dolphingirl - 21 april 2014 11:14

Igår kväll gick jag med i LKG! :D (Laughing Knights Guild)

 
 
Jag trivs jättebra, alla är snälla och roliga! ;D

Av Julia Dolphingirl - 17 april 2014 22:32

Blev nyss beundrad med Åskviggens cirkel! :o :D

 
 
 
  
Äntligen, nu behöver jag inte stänga fler sprickor! :D Passar ju bra att jag blev beundrad nu, för 23 April kommer det ju komma uppdrag från huvudberättelsen (hoppas jag). Kolla på den korta videon som finns i ett annat inlägg, det är Lisa och Starshine i videon, alltså från huvudberättelsen! :D

Av Julia Dolphingirl - 17 april 2014 11:11

Det här är min påsk outfit! :D

 

Ryttaren:
  
Mask: Gyllene påskägg
Hjälm: Fiskebyn
Tröja: Påsk affär
Byxor: Fiskebyn
Handskar: Vingården
Stövlar: Fiskebyn

Hästen:
Träns: Påsk affär
Sadel: Påsk affär
Schabrak: Fort Pinta
Svansdekoration: Silvergladebyn
____________________________________________________________________________________

Här har vi outfiten utan kycklings masken! :P

    



Presentation


Hej och välkommen till min star stable blogg! :D Jag bor på Steves gård på ön Jorvik. Hoppas att du kommer gilla min blogg! :B På starstable heter jag Julia Dolphingirl! ♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favorit färg? :)
 Turkos
 Rosa
 Lila
 Grön
 Gul
 Svart
 Vit
 Orange
 Blå
 Grå
 Brun
 Röd
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines Arrow
Andalusian Horse
Transparent White Star
Blue Snowflake
Christmas Candy Cane
Happy Santa Claus
Pink Transparent Star
Light Blue Pointer
Black Tiny Hand

Ovido - Quiz & Flashcards