♥Julia Dolphingirl♥

Alla inlägg under januari 2014

Av Julia Dolphingirl - 30 januari 2014 16:31

Nu har jag kommit på ett bra smeknamn till Iceprincess!
Isa..:D Tycker det passar bra, så nu är Iceprincess smeknamn Isa! <3

 
(Ganska gammal bild ;P)

Av Julia Dolphingirl - 29 januari 2014 16:27

Åh så BRA uppdatering! :D Sadelgjordar och nya araber! 8D
Man kan även göra smileys, hjärtan! Vet inte om man kan göra fler men aa..

 
Och nu vet vi att HÄSTÖN kommer nästa vecka! :DDDD
SPÄNNANDE! Men det var är superbra uppdatering.
Fast har inte tittat på araberna och den där 116 tröjan owo :D
Men nu ska jag det! BRA UPPDATERING

Av Julia Dolphingirl - 22 januari 2014 14:53

Har ni sett att stjärnan som man har på tränset när man är star rider syns igenom Jorvikstallets championat medaljen? ;D 

 
Är det meningen? :o :D

Av Julia Dolphingirl - 22 januari 2014 14:43

Yey, när jag loggade in så såg jag att jag hade fått post. Så jag sprang till en brevlåda och såg att jag hade haft dagens bästa igår på Moorland Pole Bending! :D

 

Av Julia Dolphingirl - 18 januari 2014 20:31

..Popstar på ganska länge så tog med han och körde ponnyloppet! ;)

 

Heheh nu är han LITE närmare level 11 xD

:x

Av Julia Dolphingirl - 13 januari 2014 21:56

Förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar. Jag måste göra en ny header också xD Ska nog göra den snart, för det är ju inte nyår längre :P Meeeeen aa, har inte haft tid att blogga, bara så ni vet :/ ^^

Av Julia Dolphingirl - 9 januari 2014 16:26

I uppdateringen igår så fick man ju nya uppdrag med familjerna på Skördebygden!! :D
Men snön försvann också, kanske lite väl bråttom att ta bort den nu 
när det bara är januari xD Jaja.. här kommer en bild utan snö :PPPP

 

Av Julia Dolphingirl - 6 januari 2014 20:07

Idag så hade jag en aktivitet med klubben.
Vi hade kurra gömma i Silvergladebyn! :)
Det var väldigt roligt :D

 
   
Sen skulle vi rida till vingården och leka kurragömma!
 
Sen så följde alla efter oss och det såg ut som att vi hade en parad! ;D Hahah..
 
Sen red vi till Moorlands championat :)
 
 
Det var jätteroligt!!!! :D 
Tack för att så många kom! <3

Presentation


Hej och välkommen till min star stable blogg! :D Jag bor på Steves gård på ön Jorvik. Hoppas att du kommer gilla min blogg! :B På starstable heter jag Julia Dolphingirl! ♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favorit färg? :)
 Turkos
 Rosa
 Lila
 Grön
 Gul
 Svart
 Vit
 Orange
 Blå
 Grå
 Brun
 Röd
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Free Lines Arrow
Andalusian Horse
Transparent White Star
Blue Snowflake
Christmas Candy Cane
Happy Santa Claus
Pink Transparent Star
Light Blue Pointer
Black Tiny Hand

Ovido - Quiz & Flashcards